چادرم باشد مرا معیار ایمان و شرف

پرنیان پاکدامنی

برای هرچیزی زکاتی است و زکات زیبایی پاکدامنی است.(حضرت علی)

 


چادرم باشد مرا معیار ایمان و شرف

 


 

همچو مروارید زیبایم درون یک صدف

 


 

دید نامحرم نیفتد لاجرم بر سوی من

 


 

افتخارم باشد این،زهرا بود الگوی من

 


 

مدعی گوید که چادر یک نشان فانی است

 


 

من ولی گویم که با چادر تنم اسلامی است

 


 

مدعی گوید که با چادر کلاست باطل است

 


 

من ولی گویم که ایمانم ز چادر کامل است

 


 

مدعی خواهد مرا بی دین کند با لفظ دوست

 


 

چادر من همچو تیر زهرگین،بر چشم اوست


 

(بهلول حبیبی زنجانی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 14 / 9 / 1391برچسب:,ساعت12:2توسط مینا | |